Startseite › Foren › Über Bands, Solokünstler und Genres › Solokünstler › Bruce Springsteen › Re: Bruce Springsteen
aktuelles und sehr interessantes Interview mit dem Boss zu allem möglichem um das River Album mit der Redaktion von „Backstreets“ : http://www.backstreets.com/riverinterview.html
Ausschnitt zu einer möglichen Europatour :
Obviously, you have a very dedicated European audience, and we’re hearing from a lot of those fans who have their fingers crossed. Given that the ’81 European leg was such an important part of the River era, I know there are high hopes.
Yeah, that was the leg that established us in Europe — the River tour there was a major, major event for us. But I don’t know yet, we gotta see — like I say, we initially planned for just a few shows, so I don’t know if we’re going to be doing a whole lot more than what we have planned, I can’t really say.
Da ich keine allzu grosse Wahrscheinlichkeit sehe ( wobei er im Satz zuvor sagt : it depends on if we are having Fun, also doch ) hab ich mit 2 Freunden versucht für Newark und/oder NYC Karten zu bekommen, leider bin ich wie viele andere leer ausgegangen. Hab in einem anderen Forum gelesen dass Sie mit 20 (!) Geräten gerade mal Sitzplätze in Washington bekommen haben obwohl Sie 4-5 Konzerte vorhatten …
--
Clarence doesn't leave the E Street Band when he dies. He leaves when we die