Rhino Revisits Costello´s JULIET LETTERS

Startseite Foren Die Tonträger: Aktuell und Antiquariat Aktuelle Platten Rhino Revisits Costello´s JULIET LETTERS

Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)
  • Autor

dead-man

Gefunden

The two disc reissue is due March 21 in the United States, with a U.K. release arriving a day earlier. The first disc is a remastered version of the original album. As with each previous Costello Rhino reissue, the second disc consists of rare and previously unreleased material- perhaps the most eclectic yet. Costello offers track by track (Auch das noch!) commentary in the packages liner notes.

Auch enthalten:

Tom Waits´ MORE THAN RAIN
    Beach Boys´GOD ONLY KNOWS
    Jerome Kern/ Herbert Reynolds THEY DIDN`T BELIEVE ME

--

Highlights von Rolling-Stone.de
    Werbung
    #4051183  | PERMALINK

hank-williams

Dead ManThe two disc reissue is due March 21 in the United States, with a U.K. release arriving a day earlier. The first disc is a remastered version of the original album. As with each previous Costello Rhino reissue, the second disc consists of rare and previously unreleased material- perhaps the most eclectic yet. Costello offers track by track (Auch das noch!) commentary in the packages liner notes.

Coole Kacke!
    Da die „Juliet“ sowieso mein Lieblings-Costello-Album ist, wird sich bis auf Weiteres jetzt erst einmal darauf gefreut.

--

„Kreuzberg ist so hart, dass sogar die Steine sagen: Wir sind zu weich für die Strasse. So hart ist Kreuzberg.“ (Catee)
    #4051185  | PERMALINK

dead-man

Naja. :wirr:

--

#4051187  | PERMALINK

ford-prefect
    Most of my heroes still don't appear on no stamp

Das Staatstheater in Darmstadt bringt gerade „The Juliet Letters“, umgesetzt in eine Tanzaufführung. Habe mir letzten Freitag eine Karte für den 3. März reserviert.

http://www.staatstheater-darmstadt.de/spielzeit/tanztheater/the_juliet_letters.html

--

Wayne's World, Wayne's World, party time, excellent!
    #4051189  | PERMALINK

nikodemus

Wie gut, dass ich die noch nicht gekauft hab…dann wart ich noch ein bisschen damit…

--

and now we rise and we are everywhere
Ansicht von 5 Beiträgen - 1 bis 5 (von insgesamt 5)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.