Startseite › Foren › Fave Raves: Die definitiven Listen › „Sterne an“ – das nüchterne Bewertungsforum › Track by Track: Alben unter der Lupe › The Rolling Stones – Exile On Main Street › Re: The Rolling Stones – Exile On Main Street
wahrKeine Ahnung. Ich vermute es nur.
WIKI:#
Recording of the version of „Loving Cup“ that appears on Exile on Main St. started in December 1971 at Los Angeles‘ Sunset Sound Studios and lasted until March 1972. Mick Jagger performs lead and backing vocals withKeith Richards. Richards also performs the song’s guitars. Bass and drums are provided by Bill Wyman andCharlie Watts, respectively. Piano is provided by Stones‘ recording veteran Nicky Hopkins. Saxophone is byBobby Keys and both trumpet and trombone are by Jim Price. The album’s producer, Jimmy Miller, provides the maracas. It is not known who plays the steel drum.
--
Wenn ich meinen Hund beleidigen will nenne ich ihn Mensch. (AS) „Weißt du, was ich manchmal denke? Es müsste immer Musik da sein. Bei allem was du machst. Und wenn's so richtig Scheiße ist, dann ist wenigstens noch die Musik da. Und an der Stelle, wo es am allerschönsten ist, da müsste die Platte springen und du hörst immer nur diesen einen Moment.“