Crowded House***
Temple of the low men***1/2
woodface****1/2
together alone****
Crowded House***
woodface****1/2
together alone****
"The Proprietor went on to explain his cafe. He said that the random, chance element in life is totally vital. It is through fear we allow the repression of spontaneous and unpredictable actions and events in order to make life "safer", the creativity that arises naturally from the hurly burly of human life could be destroyed and lost. He kept saying "Come to the Penguin Cafe where things just aren't like that !"
Crowded House***
woodface*****
together alone****
Käse ist gesund!
Crowded house***
Temple of the low men***
Woodface****
Together alone****1/2
woodface ***
If everything goes particularly well this evening, we can expect a 90-minute distraction from our impending doom.
Crowded House ***1/2
Temple Of Low Men **1/2
Woodface ****
Together alone *****
After Glow ***1/2
Recurring Dream (CD2: Live) *****
Crowded House ***
Temple Of Low Men ****
Woodface *****
Together alone ****
![]()
I'm pretty good with the past. It's the present I can't understand.
Ihr schätzt die Temple Of Low Men alle falsch ein. Das ist ein ****1/2 Sterne Album. Die Green (REM) von Crowded House.
Wir sind Trüffel!
Ist "Green" etwa auch so langweilig? :-oIhr schätzt die Temple Of Low Men alle falsch ein. Das ist ein ****1/2 Sterne Album. Die Green (REM) von Crowded House.
Wenn du "Crowded House" einen Stern und Woodface gar anderthalb Sterne mehr gibst und behauptest "Temple Of Low Men" sei langweilig, dann passt es in deiner Logik. Ich empfehle einen Besuch beim Hörgeräte-Akustiker, denn im realen Player ist "Woodface" langweilig, glatt und höchstens 3 Sterne wert.Ist "Green" etwa auch so langweilig? :-o
Wir sind Trüffel!
Wenn du "Crowded House" einen Stern und Woodface gar anderthalb Sterne mehr gibst und behauptest "Temple Of Low Men" sei langweilig, dann passt es in deiner Logik. Ich empfehle einen Besuch beim Hörgeräte-Akustiker, denn im realen Player ist "Woodface" langweilig, glatt und höchstens 3 Sterne wert.Ist "Green" etwa auch so langweilig? :-o
![]()
Crowded House ***
Temple of low men *****
Woodface *****
Together alone ****1/2
okay, okay, mit vielen Sternen geschmissen. aber ich hab' sie einfach seit "Temple of low men" immer geliebt für ihre stetige Suche nach dem perfekten Popsong. und mindestens "nearly perfect" waren einige: Into temptation, Never be the same, Weather with you, There goes God, Distant sun. da konnten sie sich bequem mit den ebenfalls famosen "Go Betweens" messen.
:)
there's room at the top they are telling you still
but first you must learn how to smile as you kill
radiostonefm
Genau!!! Das mach ich jetzt auch!!!Wenn du "Crowded House" einen Stern und Woodface gar anderthalb Sterne mehr gibst und behauptest "Temple Of Low Men" sei langweilig, dann passt es in deiner Logik. Ich empfehle einen Besuch beim Hörgeräte-Akustiker, denn im realen Player ist "Woodface" langweilig, glatt und höchstens 3 Sterne wert.
![]()
Wir sind Trüffel!
Och...Genau!!! Das mach ich jetzt auch!!!![]()
Genau!!! Das mach ich jetzt auch!!!Was soll ich mit'm Keks, gib mir ein Taschentuch und eine Erklärung.Och...![]()
Wir sind Trüffel!