Funde aus dem Archiv (alte Aufnahmen, erstmals/neu veröffentlicht)

Startseite Foren Über Bands, Solokünstler und Genres Eine Frage des Stils Blue Note – das Jazzforum Funde aus dem Archiv (alte Aufnahmen, erstmals/neu veröffentlicht)

Ansicht von 15 Beiträgen - 316 bis 330 (von insgesamt 1,592)
  • Autor
    Beiträge
  • #8054565  | PERMALINK

    bepesch

    Registriert seit: 20.05.2014

    Beiträge: 77

    soulpope
    PS Aus dieser Serie erscheint auch noch ein 1969er Konzert der Duke Ellington Big Band, welches ich (noch :teufel:) nicht kenne :

    Edit : Gibts als CD und/oder Vinylausgabe – also keine „Formatausrede“ ….

    Die ersten Hörproben (JPC) sind nicht gerade überzeugend, vor allem die konservativ kühlen Applaus-Ovationen turnen eher ab. Mal abwarten, vielleicht ist auch was ganz Großartiges, aber große Erwartungen habe ich nicht.

    --

    Highlights von Rolling-Stone.de
    Werbung
    #8054567  | PERMALINK

    soulpope
    "Ever Since The World Ended, I Don`t Get Out As Much"

    Registriert seit: 02.12.2013

    Beiträge: 56,361

    bepeschDie ersten Hörproben (JPC) sind nicht gerade überzeugend, vor allem die konservativ kühlen Applaus-Ovationen turnen eher ab. Mal abwarten, vielleicht ist auch was ganz Großartiges, aber große Erwartungen habe ich nicht.

    Diese Aufnahmen kenne ich überhaupt nicht, habe das „nur“ als Zusatzinfo zu meiner Art Blakey Dissertation gegeben ….

    PS Welche Aufnahmen haben Dir in letzten Zeit Freude bereitet ?

    --

      "Kunst ist schön, macht aber viel Arbeit" (K. Valentin)
    #8054569  | PERMALINK

    bepesch

    Registriert seit: 20.05.2014

    Beiträge: 77

    … war doch nicht kritisch gegen Dich, im Gegenteil, Danke für Deinen Tipp. :bier:

    Ich kenne diese Aufnahmen auch nicht, außer Hörschnipsel. Deshalb werde ich mir diese und auch die von den Messengers genauer anhören.

    Im April kam das Ellington-Album „In Rotterdam 1969“. Da war ich auch eher skeptisch, ist aber doch nicht schlecht und zählt für mich schon zu den empfehlenswerten Live-Alben.

    Neben Standards sind auch Titel zu hören, die nicht zu seinem ständigem Repertoire zählen. Z.B. Harry Carney in La Plus Belle Africaine, einfach fantastisch. Album ist wirklich gut.

    --

    #8054571  | PERMALINK

    soulpope
    "Ever Since The World Ended, I Don`t Get Out As Much"

    Registriert seit: 02.12.2013

    Beiträge: 56,361

    bepesch… war doch nicht kritisch gegen Dich, im Gegenteil, Danke für Deinen Tipp. :bier:

    Ich kenne diese Aufnahmen auch nicht, außer Hörschnipsel. Deshalb werde ich mir diese und auch die von den Messengers genauer anhören.

    Im April kam das Ellington-Album „In Rotterdam 1969“. Da war ich auch eher skeptisch, ist aber doch nicht schlecht und zählt für mich schon zu den empfehlenswerten Live-Alben.

    Neben Standards sind auch Titel zu hören, die nicht zu seinem ständigem Repertoire zählen. Z.B. Harry Carney in La Plus Belle Africaine, einfach fantastisch. Album ist wirklich gut.

    Keine Sorge, ich hab es eh nicht als Kritik gesehen – wollte nur den reinen Hinweisweischarakter (zum Unterschied zur Blakeyempfehlung) nochmals verstärken …. „Rotterdam 1969“ kenne ich auch nicht , Dank für den Hint ….

    --

      "Kunst ist schön, macht aber viel Arbeit" (K. Valentin)
    #8054573  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    @soulpope: point taken … ich finde bloss die Solisten nicht mehr so toll, irgendwo zwischen „Buttercorn Lady“ und „Live at Slug’s N.Y.“ ist für mich die interessanteste Phase Blakeys zu Ende. Danach habe ich bisher nicht viel: die seltsamen Fantasy-Aufnahmen (immerhin teils mit Woody Shaw), „Blues March“ von 1976 (Vogue/Roulette, ein Zufallskauf – Bill Hardman, David Schnitter, Albert Daley, Chin Yoshio), eine noch ungehörte von Jazzhaus (Untertürkheim 1976 – Valery Ponomarev, Bobby Watson, Schnitter, James Williams, Dennis Irwin … bin grad unsicher, ob ich die Sesjun Doppel-CD von Blakey habe (die von Evans und Baker sind definitiv da, aber ich finde grad keine davon).

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #8054575  | PERMALINK

    soulpope
    "Ever Since The World Ended, I Don`t Get Out As Much"

    Registriert seit: 02.12.2013

    Beiträge: 56,361

    gypsy tail wind@soulpope: point taken … ich finde bloss die Solisten nicht mehr so toll, irgendwo zwischen „Buttercorn Lady“ und „Live at Slug’s N.Y.“ ist für mich die interessanteste Phase Blakeys zu Ende. Danach habe ich bisher nicht viel: die seltsamen Fantasy-Aufnahmen (immerhin teils mit Woody Shaw), „Blues March“ von 1976 (Vogue/Roulette, ein Zufallskauf – Bill Hardman, David Schnitter, Daley, Chin Yoshio), eine noch ungehörte von Jazzhaus (Untertürkheim 1976 – Valery Ponomarev, Bobby Watson, Schnitter, James Williams, Dennis Irwin … bin grad unsicher, ob ich die Sesjun Doppel-CD von Blakey habe (die von Evans und Baker sind definitiv da, aber ich finde grad keine davon).

    Wie gesagt bin ich grundsätzlich bei Dir ….ich habe nach „Live At Slug“s N.Y“ gar nichts mehr …. vielleicht ist daher meine Empfehlung noch „stärker“ …..

    --

      "Kunst ist schön, macht aber viel Arbeit" (K. Valentin)
    #8054577  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    Hm, so richtig aufmerksam angehört habe ich davon nichts (bis auf die Fantasy-Sessions, aber die liegen ja dazwischen). Du kennst ja immerhin das Moers-Konzert schon länger, wie es scheint. Monterey 1972 liegt hier auch noch, aus dieser Monterey-Reihe, die es bei Concord/Fantasy mal gab (Monk und Miles sind da die grossen Bringer, aber es gab noch mehr: Shirley Horn, Louis Armstrong, Dave Brubeck, Sarah Vaughan)

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #8054579  | PERMALINK

    soulpope
    "Ever Since The World Ended, I Don`t Get Out As Much"

    Registriert seit: 02.12.2013

    Beiträge: 56,361

    gypsy tail windHm, so richtig aufmerksam angehört habe ich davon nichts (bis auf die Fantasy-Sessions, aber die liegen ja dazwischen). Du kennst ja immerhin das Moers-Konzert schon länger, wie es scheint. Monterey 1972 liegt hier auch noch, aus dieser Monterey-Reihe, die es bei Concord/Fantasy mal gab (Monk und Miles sind da die grossen Bringer, aber es gab noch mehr: Shirley Horn, Louis Armstrong, Dave Brubeck, Sarah Vaughan)

    Ich kann problemlos ohne den restlichen (mir bekannten ) Jazz Messengers Variaten der 70er/80er leben …. ich hörte/sah einige davon aber die Herrschaften Watson, Ponomarev, Marsalis etc waren immer in einem de facto „altbackenen“ Korsett gefangen …. beim 1976er Quintett waren da auch bei den „Blakey-Standards“ einfach starke Individualisten eher frei am Werk ….

    --

      "Kunst ist schön, macht aber viel Arbeit" (K. Valentin)
    #8054581  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    Jeri Southern
    Blue Note, Chicago – March 1956

    Pianist and singer Jeri Southern is joined by bassist Al Bruno and drummer Dominic ‚Mickey‘ Simonetta on this live CD recorded March 4th -8th 1956. All 21 tracks are previously unissued and include Mad About The Boy, Dancing On The Ceiling, This Can’t Be Love, September In The Rain, I’ve Got A Crush On You.

    1. I Hadn’t Anyone Till You
    2. Jeri Introduces Her Trio Members
    3. Mad About The Boy
    4. You Better Go Now
    5. I’m In Love With The Honorable Mr. So And So
    6. Dancing On The Ceiling
    7. I Get A Kick Out Of You
    8. Too Late Now
    9. This Can’t Be Love
    10. Miss Johnson Phoned Again Today
    11. One Day I Wrote His Name Upon The Sand
    12. It’s De-Lovely
    13. September In The Rain
    14. When I Fall In Love
    15. Ev’ry Time
    16. He Was Too Good To Me
    17. Someone To Watch Over Me
    18. Scarlet Ribbons
    19. Too Marvelous For Words
    20. Something Wonderful
    21. I’ve Got A Crush On You

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #8054583  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    Ben Webster, Piet Noordijk ‎– Ben Webster Meets Piet Noordijk – Johnny Come Lately
    Nederlands Jazz Archief ‎– NJA 1601 (CD, NL, 28. Mai 2016)

    1. Sophisticated Lady (Duke Ellington) 8:54
    2. Johnny Come Lately (Billy Strayhorn) 11:37
    3. Sweet Georgia Brown (Ben Bernie, Kenneth Casey, Maceo Pinkard) 8:15
    4. Slow Blues (Ben Webster, Piet Noordijk) 13:03
    5. Just You, Just Me (Jesse Greer, Raymond Klages) 10:43
    6. Old Folks (Dedette Lee Hill, Willard Robison) 8:55
    7. The Theme (Miles Davis) 11:30

    Tenor Saxophone – Ben Webster
    Alto Saxophone – Piet Noordijk
    Piano – Irv Rochlin
    Acoustic Bass – Rob Langereis
    Drums – Tony Inzalaco

    Live at De Koffer, Groningen, February 2, 1973
    Licensed From – VPRO

    Recorded By – Dick Sleeman
    Recording Supervisor – Cees Schrama
    Mastered By – Marc Broer
    Photography – Ton Spelbrink
    Producer – Han Reiziger
    Product Manager, Producer – Frank A. Jochemsen
    Co-producer – Arne Wolfswinkel, Bert Vuijsje, Ditmer Weertman

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #9935319  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    amazon.co.uk Werbetext:

    Two radio sessions recorded during Tubby Hayes‘ 1972 visits to Sweden, featuring a mix of standards and original material, including newly discovered versions of his classic compositions „Off the Wagon“ and „Trenton Place“.

    Packaged with rare photographs and an extensive booklet note by saxophonist Simon Spillett, the album has been taken from professionally recorded live tapes and is released in co-operation with Swedish Radio.

    „Of the recent Tubby releases, this one is among the best musically and sonically,“ says Spillett. „It gives us an up-close opportunity to hear how he worked away from his regular line-ups, as well as showcasing some of his finest flute work, something previous albums haven’t focused on too much.“

    U.a. spielen Bengt Hallberg und Georg Riedel mit … steht hiermit umgehend ganz oben auf dem Einkaufszettel – schön dass es mit der Reihe weitergeht!

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #9943165  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    die beiden nächsten aus der Swiss Radio Days Reihe:

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #9943281  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    Hatten wir auch noch nicht, glaube ich … eine Supergroup des Free Jazz trat 1980 am Jazzfestival in Willisau und Intakt legt den Mitschnitt jetzt auf CD vor.

    CHERRY – TCHICAI – SCHWEIZER – FRANCIOLI – FAVRE
    MUSICAL MONSTERS – WILLISAU CONCERT

    Don Cherry: Trumpet
    John Tchicai: Alto Saxophone, Voice
    Irène Schweizer: Piano
    Léon Francioli: Bass
    Pierre Favre: Drums

    Intakt CD 269

    MUSICAL MONSTERS 1 12:47
    MUSICAL MONSTERS 2 22:40
    MUSICAL MONSTERS 3 17:05
    MUSICAL MONSTERS 4 06:51

    TOTAL TIME 59:28

    Recorded August 30, 1980, at Jazzfestival Willisau. Festival organised by Niklaus Troxler. Recording engineer: Peter Pfister.

    Mastered by Willy Strehler 2016.
    Music by Don Cherry, John Tchicai, Irène Schweizer, Léon Francioli, Pierre Favre, except „Real Kirsten“ by John Tchicai (Musical Monsters 1), „Transportation of Noodles“ by John Tchicai (Musical Monsters 2), „Xongly“ by Pierre Dørge (Musical Monsters 3), „Pà Tirstag“ by John Tchicai (Musical Monsters 4).
    Cover art: Niklaus Troxler. Photos: Markus di Francesco. Graphic design: Jonas Schoder.
    Liner notes: Christian Rentsch. Produced by Irène Schweizer and Intakt Records, Patrik Landolt.

    Mehr dazu (auch ein paar Photos) hier:
    http://www.intaktrec.ch/269-a.htm

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #10020615  | PERMALINK

    gypsy-tail-wind
    Moderator
    Biomasse

    Registriert seit: 25.01.2010

    Beiträge: 67,009

    Januar 2017 (LP gab’s letzte Woche zum „Black Friday“) – etwas kurz, aber wohl von Interesse, die Live-Aufnahmen der Three Sounds scheinen mir insgesamt etwas lebendiger als was ich aus dem Studio kenne, bin aber generell kein grosser Fan:

    The Three Sounds – Groovin‘ Hard: Live at The Penthouse 1964-1968

    Deluxe CD
    RELEASE DATE (CD): January 13th, 2016

    Digital Download: Pre-Order from iTunes
    Mastered for iTunes version includes a complete digital booklet

    Deluxe Limited Edition LP
    Available for Record Store Day’s Black Friday Event only November 25, 2016

    Resonance Records is Proud to Present

    THE THREE SOUNDS FEATURING GENE HARRIS
    GROOVIN‘ HARD: LIVE AT THE PENTHOUSE 1964 – 1968

    Never-Before-Issued Album by The Three Sounds Featuring Gene Harris
    Recorded Live at Seattle’s Legendary Penthouse Jazz Club

    Available in a Deluxe Limited-Edition, Hand-Numbered 180-gram Vinyl LP
    Exclusively for Record Store Day’s Black Friday Event on November 25, 2016
    with CD & Digital Editions Available on Friday, January 13, 2017

    Includes 28-Page Book with Essays by Producers Zev Feldman & George Klabin,
    Seattle Radio Personality Jim Wilke and noted jazz journalist Ted Panken

    The Three Sounds

    Los Angeles, CA – Resonance Records is proud to announce the release of Groovin‘ Hard: Live at the Penthouse 1964 – 1968, a soulful collection of never-before-heard live recordings made over the course of five years during four separate engagements by the legendary Three Sounds featuring Gene Harris at Seattle’s long-time local treasure, Charles Puzzo, Sr.’s now late, lamented jazz club, the Penthouse. This album stands shoulder-to-shoulder with the best titles in the Three Sounds‘ illustrious and extensive recorded catalog.

    The Three Sounds, led by pianist Gene Harris, was one of the preeminent “soul jazz” piano trios from the mid-’50s through the 1960s. In its heyday, the Three Sounds was one of the top-selling jazz acts in the world with a string of hit records on Blue Note Records between 1958 and 1962; indeed, during that period, no other Blue Note act sold as many records as the Three Sounds. After they left Blue Note, the Three Sounds also made a number of acclaimed, top-selling albums for Verve, Mercury, Limelight and other labels.

    In addition to the Three Sounds‘ own immensely successful albums recorded over the course of their 15 years together, Harris and his mates also collaborated on recordings with many of the foremost figures in jazz of the era such as Lester Young, Sonny Stitt, Stanley Turrentine, Johnny Griffin, Anita O’Day, Lou Donaldson and others. The Three Sounds’ collective recorded catalogue occupies an important place in the history of recorded jazz.

    As a jazz pianist, Gene Harris was not only popular with fans, he was an important influence on a generation of pianists who followed him, such as Monty Alexander, Benny Green and many others. He had monumental technique, but that technique was always put in the service of deep feeling and groove. Monty Alexander notes, “His touch on the piano was crystal clear, immediately bringing up the feeling of blues as well as that cross between church and blues. He was greasy! He brought up soulful emotions.” Harris’s ever-present groove explains why the Three Sounds have remained relevant into the hip-hop era; a sample of their „Put On Train“ was prominently featured in the Beastie Boys song, „What Comes Around“ from their album, Paul’s Boutique.

    Resonance Records’s own connection with the Three Sounds goes back to founder George Klabin’s childhood. Klabin recounts, „When I was 13 years old I fell in love with modern jazz. One of the very first jazz groups I discovered was the Three Sounds featuring pianist Gene Harris. I purchased many of their records and listened to them over and over, to the point where I could play them in my head. The Three Sounds were my introduction to bluesy, funky style jazz and I have cherished them and collected their recordings ever since.“

    So it should come as no surprise that Resonance’s first forays into discovering and releasing archival recordings were two Gene Harris albums, live recordings made in London after Harris resumed his music career after a short-lived retirement: Live in London (2001) and Another Night in London (2006). Those two albums came to be after Gene Harris’s widow, Janie, knowing how much George Klabin loved the Three Sounds, sent copies of the tapes to Klabin.

    Shortly after the release of Live in London, producers Zev Feldman and George Klabin began exploring in earnest the idea of going deeper into the pursuit of searching out and releasing previously unheard archival material by top jazz artists. Feldman says “It’s been so exciting working on these projects with George over the years, and he’s certainly made me an even bigger Gene Harris fan than I already was! What’s interesting is that this was actually one of the very first projects we talked about when we started on the journey of releasing archival material, and it’s taken all these years to bring it to fruition, which is very fulfilling.”

    In the course of this project Klabin met and befriended Jim Wilke, the Seattle-based jazz radio personality, producer and engineer. Wilke had amassed a large library of tapes by top jazz artists in live performance at the Penthouse during the 60s, recorded during live broadcasts of his KING-FM radio show, Jazz From The Penthouse. Fifty years later Wilke is still active in jazz radio and live recording on location, and estimates he’s recorded and produced well over a thousand recordings at clubs, concerts and festivals. When Klabin learned of the existence of this extraordinary Penthouse library, given his affinity for the Three Sounds, his attention was immediately drawn to the several recordings of the group preserved for posterity by Wilke. Klabin determined that the first title Resonance would release from this archive would be this album Groovin‘ Hard: Live at the Penthouse 1964 – 1968.

    The material on this album — hand-picked by George Klabin — is made up of jazz standards: („Bluesette,“ „The Night Has a Thousand Eyes“ and „Yours Is My Heart Alone“); soulful treatments of popular tunes of the day („The Shadow of Your Smile,“ „Girl Talk“ and the theme from „Caesar and Cleopatra“); and the soulful originals, „Blue Genes“; „Rat Down Front“ and „The Boogaloo.“ The repertoire is rounded out by Ray Brown’s rousing jazz waltz, „A.M. Blues.“ Four of the compositions in the album’s repertoire have never been released on any other Three Sounds‘ album: „The Shadow of Your Smile,“ „Rat Down Front,“ „Bluesette“ and „The Boogaloo.“

    “Gene Harris was a guy that brought such feeling and emotion to the piano,” Feldman says. “He had a groove, and he played for the people. It’s really hard not to enjoy what he’s doing. There’s something very special about him and these recordings illustrate an important part of his legacy.”

    Resonance is proud to be able to bring this remarkable previously unknown recording to the public. We are particularly pleased to have been able to do so with friendship and support of the Puzzo family and Jim Wilke.

    Once again, consistent with its mission to honor the traditions of great American music, Resonance Records has pulled out all the stops in creating this release. The album package includes over 51 minutes of music, along with a 28-page book, and is presented in a beautifully designed digipak by Burton Yount, with rare photos, as well as essays by Resonance producers Zev Feldman and George Klabin, jazz radio personality and recording engineer Jim Wilke, who recorded all of the material on the album, and noted author and jazz journalist, Ted Panken. The LP version is presented in a deluxe, hand-numbered, limited-edition pressing of 1500 worldwide on 180-gram black vinyl manufactured at Record Technology, Inc. (RTI), and mastered by the legendary Bernie Grundman at Bernie Grundman Mastering Studios in Hollywood, California.

    Resonance Records — a multi-GRAMMY® Award-winning label (most recently for John Coltrane’s Offering: Live at Temple University for „Best Album Notes“) — prides itself in creating beautifully designed, informative packaging to accompany previously unreleased recordings by the jazz icons who grace Resonance’s catalog. Such is the case with The Three Sounds Featuring Gene Harris/Groovin‘ Hard: Live at the Penthouse 1964 – 1968. A special limited edition vinyl release exclusive for Record Store Day’s Black Friday event will be issued on November 25, 2016, followed two weeks later on January 13, 2017 with the release of the album on CD and digital formats.

    Track Listing:

    1. Girl Talk (6:23)
    2. The Night Has A Thousand Eyes (5:49)
    3. Blue Genes (3:10)
    4. The Shadow Of Your Smile (6:55)
    5. Rat Down Front (2:25)
    6. Yours Is My Heart Alone (7:50)
    7. A.M. Blues (4:09)
    8. Bluesette (6:48)
    9. Caesar And Cleopatra (Film Theme) (4:57)
    10. The Boogaloo (2:44)

    http://www.resonancerecords.org/release.php?cat=HCD-2025

    --

    "Don't play what the public want. You play what you want and let the public pick up on what you doin' -- even if it take them fifteen, twenty years." (Thelonious Monk) | Meine Sendungen auf Radio StoneFM: gypsy goes jazz, #151: Neuheiten aus dem Archiv – 09.04., 22:00 | Slow Drive to South Africa, #8: tba | No Problem Saloon, #30: tba
    #10020991  | PERMALINK

    soulpope
    "Ever Since The World Ended, I Don`t Get Out As Much"

    Registriert seit: 02.12.2013

    Beiträge: 56,361

    Im Jänner 2017 …. :

    --

      "Kunst ist schön, macht aber viel Arbeit" (K. Valentin)
Ansicht von 15 Beiträgen - 316 bis 330 (von insgesamt 1,592)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.