01.11.2012 "My Life Vol. 20" & "Raw Air Vol. 61" & "Kopfkino Vol. 55"

Startseite Foren Das Radio-Forum StoneFM 01.11.2012 "My Life Vol. 20" & "Raw Air Vol. 61" & "Kopfkino Vol. 55"

Ansicht von 15 Beiträgen - 31 bis 45 (von insgesamt 397)
  • Autor

Anonym
    Inaktiv

August RamoneNö, nur meine „Heiligen“ an Allerheiligen. Kannst mal raten wer oder was noch kommt.

Neil Young? Rory Gallagher? The Smith? Hollies?
    Ach da gäbs so viele…..

--

Highlights von Rolling-Stone.de
    Werbung
    #8662853  | PERMALINK

august-ramone
    Ich habe fertig!

5. Ramones – Carbona Not Glue
    6. Ramones – Blitzkrieg Bop
    7. Ramones – Chop Suey

Leathers From New York album by Ramones was released Oct 21, 1997 on the Sonic Books label. A book featuring a history of the seminal punk band,plus photos, quotes from interviews and a discographyfeaturing albums, singles, promos, bootlegs and videos. The CD features four tracks: Joey Ramone’s solo contributionto the John Cale tribute, ‚The Wonderful Widow Of EighteenSprings‘ and three rare tracks by the full band: apreviously unreleased live version of ‚Blitzkrieg Bop‘ fromNew York City in 1976 & the CD debuts of ‚Carbona Not Glue’and ‚Chop Suey‘.1997 Sonic Book release. . Leathers From New York CD music contains a single disc with 4 songs.

Leathers From New York is a small book and a 4-track CD. The book (written in English and Italian) is an interesting (although poorly written) biography of the band, and contains some good photos. The CD is worth having for the songs „Chop Suey“ (from the „Get Crazy“ soundtrack, very difficult to find) and „The Wonderful Widow of Eighteen Springs,“ which is the strangest song you will ever hear Joey sing. Actually, he doesn’t sing, but chants over a bizarre drum track. The other two songs are a live version of „Blitzkrieg Bop“ and the famous „Carbona Not Glue.“ If you have some money to spare and do not have „Chop Suey“ in your collection, this CD is worth buying.

--

http://www.radiostonefm.de/ Wenn es um Menschenleben geht, ist es zweitrangig, dass der Dax einbricht und das Bruttoinlandsprodukt schrumpft.
    #8662855  | PERMALINK

august-ramone
    Ich habe fertig!

pumafreddyNeil Young? Rory Gallagher? The Smith? Hollies?
    Ach da gäbs so viele…..

1 Treffer, 1 Schreibfehler. :lol:

--

http://www.radiostonefm.de/ Wenn es um Menschenleben geht, ist es zweitrangig, dass der Dax einbricht und das Bruttoinlandsprodukt schrumpft.
    #8662857  | PERMALINK

pipe-bowl
    Moderator
    Cookie Pusher

pumafreddyNeil Young? Rory Gallagher? The Smith? Hollies?
    Ach da gäbs so viele…..

Nicht so ganz schlecht geraten, würde ich mal meinen.

--

there's room at the top they are telling you still but first you must learn how to smile as you kill
    #8662859  | PERMALINK

zappa1
    Yellow Shark

Ein Dreier-Ramones-Block! Groß! :dance:

--

„Toleranz sollte eigentlich nur eine vorübergehende Gesinnung sein: Sie muss zur Anerkennung führen. Dulden heißt beleidigen.“ (Goethe) "Allerhand Durcheinand #100, 04.06.2024, 22:00 Uhr https://www.radiostonefm.de/naechste-sendungen/8993-240606-allerhand-durcheinand-102  
    #8662861  | PERMALINK

pipe-bowl
    Moderator
    Cookie Pusher

August Ramone1 Schreibfehler. :lol:

Nun hab Dich mal nicht so, Singular statt Plural, da kann man auch mal Fünf gerade sein lassen..

--

there's room at the top they are telling you still but first you must learn how to smile as you kill
    #8662863  | PERMALINK

nes

Bei allem Respekt: die Ramones haben mit mir, oder ich mit ihnen , ein Annäherungsproblem.

--

#8662865  | PERMALINK

herr-rossi
    Moderator
    -

Um es mit den Worten eines bekannten Kritikers zu sagen: „Unheiliger Lärm“ zu Allerheiligen. Gut!

--

#8662867  | PERMALINK

Anonym
    Inaktiv

pipe-bowlNun hab Dich mal nicht so, Singular statt Plural, da kann man auch mal Fünf gerade sein lassen..

und außerdem ist es sächsisch….

--

#8662869  | PERMALINK

august-ramone
    Ich habe fertig!

pipe-bowlNun hab Dich mal nicht so, Singular statt Plural, da kann man auch mal Fünf gerade sein lassen..

Wollen mal nicht so sein…

NesBei allem Respekt: die Ramones haben mit mir, oder ich mit ihnen , ein Annäherungsproblem.

Ich doch in Ordnung. Bleibt mehr für August Ramone!

Herr RossiUm es mit den Worten eines bekannten Kritikers zu sagen: „Unheiliger Lärm“ zu Allerheiligen. Gut!

Thx.

--

#8662871  | PERMALINK

demon

August Ramone
    7. Ramones – Chop Suey

Klasse Text! ;-)

Guten Abend :wave: (FYI: Bin seit 20 Uhr hörend dabei.)

--

Software ist die ultimative Bürokratie.
    #8662873  | PERMALINK

august-ramone
    Ich habe fertig!

8. Patti Smith – Trampin‘

(A Negro Spiritual, dedicated to Miss Marian Anderson, arranged by Edward Boatner)

I’m trampin‘, trampin‘ Try’n-a make heaven my home
    I’m trampin trampin Try’n-a make heaven my home…

I’ve never been to heaven But I’ve been told
    Try’n-a make heaven my home That the streets up there
    Are paved with gold Try’n-a make heaven my home

I’m trampin trampin Try’n-a make heaven my home
    I’m trampin trampin Try’n-a make heaven my home.

--

#8662875  | PERMALINK

august-ramone
    Ich habe fertig!

Hallo Walter.

--

#8662877  | PERMALINK

zappa1
    Yellow Shark

:sonne::liebe::sonne::liebe:

--

„Toleranz sollte eigentlich nur eine vorübergehende Gesinnung sein: Sie muss zur Anerkennung führen. Dulden heißt beleidigen.“ (Goethe) "Allerhand Durcheinand #100, 04.06.2024, 22:00 Uhr https://www.radiostonefm.de/naechste-sendungen/8993-240606-allerhand-durcheinand-102  
    #8662879  | PERMALINK

Anonym
    Inaktiv

NesBei allem Respekt: die Ramones haben mit mir, oder ich mit ihnen , ein Annäherungsproblem.

:bier:

--

Ansicht von 15 Beiträgen - 31 bis 45 (von insgesamt 397)

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.